Voor Land van Ons heb ik zowel de branding als de communicatiestrategie opgesteld als start-up organisatie, Ik heb hieraan invulling gegeven in rol van communicatiecoördinator. Daarbij bouwde en begeleide ik het pr- team van vrijwilligers en werkte ik nauw samen met het bestuur.
De landelijke coöperatie Land van Ons draagt bij aan herstel van landschap en biodiversiteit
Door samen met landbouwgrond te kopen en de biodiversiteit weer terug te brengen op het boeren land..
Voor Coutinho heb ik als freelancer de marketing voor de Pabo & lerarenopleiding ingevuld. Coutinho kon zo de tijd nemen een nieuwe marketeer aan te nemen. Naast de marcom uitingen en een verdiepende marktanalyse, heb ik ook de Onderwijszesdaagse geïnitieerd. Een campagne om docenten in contact te brengen met de auteurs van de studieboeken.
Uitgeverij Coutinho is een educatieve uitgeverij gespecialiseerd in leermiddelen voor hoger onderwijs en volwassenenonderwijs. Ze maken zich sterk voor goed onderwijs.
Voor Examenbundel heb ik twee jaar op rij als marcom adviseur de jaarlijkse campagne georganiseerd. In het eerste jaar de strategie scherp gesteld: waarbij de focus lag op het uitbreiden van de socials en samenwerkingspartners. Daarbij heb ik #geenexamenstress gelanceerd als onderdeel van de positionering. In het tweede jaar lag de focus op de organisatie van een bustour met Tim Hofman in kader van 40 jaar Examenbundel.
Examenbundel is onderdeel van uitgeverij Thiememeulenhoff. Eindexamenleerlingen kunnen door het oefenen met echte examens en samenvattingen vol vertrouwen het examen in.